Bir işletme düşünün ki sizden her bilet satın almanızda hizmet bedeli alıyor ama hizmet veremiyor, işte bu şirketin adı BILETIX .
İki gündür yaşadıklarımın tarifi yok, kredi kartım ile Türkiye-Belçika maçına internet biletix üyeliğimi kullanarak bilet alma gafletinde bulundum. Daha sonra biletlerimi İstiklal Caddesindeki İstikala kitap evinde bulunan biletix gişesine almaya gittim ancak sırada bekleyen, sokaklara taşmıs yüzlerce insan ve sadece 1 adet biletix gişesi ve berbat şekilde çalışamayan görevli ve bilgisayar sistemi ! Benim gibi bilet almak isteyen turistler yerlerde oturmuş bekliyorlardı , sanırsınız ki turistler aç kalmış İstiklal caddesinde dileniyorlar. Neyse dedim ve Cevahir alışveriş merkezine gittim ama aynı fiyasko orada da mevcut ve gece saat 22h00 ye kadar bekledim ancak sıra gelmedi ve gişe kapandı ! Ertesi sabah yani bugun 07 Eylül 2010 saat 09h30 biletix İstiklal Kitap evinin gişesinde sıraya girdim ve sevgili biletix çalışanı 10h20 de teşrif etti , sistemi açmaya çalıştı falan derken sıra bana geldi ! ancak aldığım cevap ‘’ Maç günleri biletinizi sadece stad gişelerinden alabilirsiniz ! ‘’ huh oldum ...
Haydi devam dedik ve Kadıköy’e Fenerbah’çe stadına gittim, burda ise çok şaşırdım ki 2 gişe koymuşlar ! vaaayyy be oldum ve biletletimi saat 11h15 civarında aldım. Daha sonra ise iş yerime Harbiye taraflarına geri döndüm. Haliyle o hışımla biletix’e email attım ama eşşeklik bendeki bu olay bir kez daha başıma İstanbul Film Festivalinde gelmişti ve müşteri hizmetlerine yazdığım email ‘e cevap olarak ‘’ Şikayetinizi dikkate alıp inceleyeceğiz, teşekkürler’’ diye birşeyler gelmişti.
Kısacası üstadlar bu biletix denen , hizmet bedeli alıpta hizmet veremeyen firmayı her yerde boykot edeceğim, kime şikayet etsem nafile maalesef çünkü ; ne tüketici hakları , nede onu koruyan bir yetkili kurum olacağına inanmıyorum. Herşey lafta kalır , nasıl olsa halkın yarısı da alışmış itilip, kakılmaya hatta konuşunca yada şikayetçi olunca şuçlu olmaya o bakımdan bende tepkimi buradan vereceğim.
Biletix de yazdım bir email her yerde onları boykot edeceğim, hizmet veremeyen HİZMET HIRSIZLARI olarak lanse edeceğim.
Kudurdum hemde nasıl iki günden fazla koştur, paranı önceden öde ama eline bilet almak için seksen türli takla at. Yazıklar olsun , yuuuhhh olsun o hizmet bedeli de eğer inanıyorlarsa takdiri ilahiye ki ‘’Ben hiç İnanmam ‘’ çünkü hiç görmedim HARAM OLSUN !
Haydin Talk to you later !
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder